 |
Airborne Special Forces Airborne Special Forces
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LUK
Honorowy
Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 4128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mars
|
Wysłany: Wto 16:00, 12 Lis 2013 Temat postu: 23.11.2013r. "Nag en Mis" [NOCNE] |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Zamieszczam ogłoszenie imprezy w imieniu Kuby:
Nag en Mis
ORGANIZATOR: Taternik (teren), Kuba (gra).
TERMIN: 23 listopada 2013 r. (sobota).
MIEJSCE: Miękinia k. Krzeszowic (woj. Małopolskie).
ZBIÓRKA: 1430 (to czas gotowości - przyjeżdżamy załadowani i gotowi do wyjścia w pole) w miejscu odprawy, start po rozprowadzeniu.
PARKING: [link widoczny dla zalogowanych] [/url]mapa dojazdu, [link widoczny dla zalogowanych] niestrzeżony, zachowujemy się spokojnie, niezwłocznie po wypakowaniu sprzętu udajemy się na miejsce odprawy (wg mapy, Google - pkt B);
ODPŁATNOŚĆ: TAK, na miejscu, 12 zł/os., odliczoną kwotą (reszty nie wydajemy), non profit.
MECHANIKA: "dusza".
CZAS TRWANIA GRY: 8 h gry.
PIROTECHNIKA: NIE.
LIMIT V. WYL. : NIE (patrz niżej).
LIMIT AMUNICJI: NIE.
NIEPEŁNOLETNI: NIE.
LIMIT MIEJSC: min. 3 dr. i 12 os., max. 36 os.
FORMA ZGŁOSZEŃ: w wątku, tylko drużynami 4 do 6 os.
TERMIN ZGŁOSZEŃ: 17 listopada 2013 r. godz. 23:59.
MAPA: na miejscu.
WYPOSAŻENIE INDYWIDUALNE: czerwona szmata, migająca czerwona lampka, ochrona wzroku, dowód osobisty + maska i rękawice w opcji (zalecane).
WYPOSAŻENIE ZESPOŁOWE na dr. min. jeden kompas/busola i jeden tel. kom. z możliwością dokonywania poł. wych.
FULL CONTACT
Gra podobna do cyklu Crampa "Noc...". Każda dr. przeciwko każdej. Wygra ta, która na końcowej odprawie będzie miała więcej dusz. "Dusza" to oznakowany przez org. niebieski lighstick (UWAGA: zakaz używania własnych niebieskich świateł chemicznych). Dusze można zdobyć na wrogu albo wykonując zadania.
Osoba trafiona zostawia w miejscu trafienia wszystkie "dusze" jakie posiada (w tym zapasowe), tak aby były widoczne (np. kładąc na drodze, wieszając na gałęzi). Może je zabrać każdy "żywy" uczestnik.
Trafiony oznacza się migającym czerwonym światłem (a za dnia szmatą). Osoby nie posiadające migającego czerwonego światła nie zostaną dopuszczone do gry. Trafieni nie oddzielają się od drużyny - w czasie walki stoją z boku z włączonymi światłami, a w marszu poruszają się z tyłu, oznaczając się (jw.) w razie kontaktu, jego podejrzenia albo wysokiego prawdopodobieństwa (np. gdy dr. podchodzi w rejon gdzie toczy się walka, żeby się do niej włączyć).
Respawn tylko po otrzymaniu nowej "duszy" i odczekaniu 15 min. (liczone indywidualnie, od otrzymania duszy), z włączonym migającym czerwonym światłem (znak, że dana osoba przez te 15 min. jeszcze nie gra). Szczegóły techniczne dotyczące respawnów, na odprawie. Zakaz ukrywania zapasowych "dusz" w terenie (wszystkie należy przenosić z dr.). W razie strat 100% należy zameldować się u org. do karnego jeżyka. Respawn ze 100% strat możliwy jeden raz, a po 20:00 dodatkowo zależnie od stanu lighsticków w "banku".
Zadania będą polegały na kontrolowaniu zadanych punktów w terenie (m. in. będzie można w nich pozyskać "dusze"). Ponadto przewidziane są zadania innego rodzaju, które będą stawiane w czasie rzeczywistym.
Teren jest ciekawy i urozmaicony (https://plus.google....=CIjn-Lv0s7y6PA[/url] zdjęcia ale przez to bardzo wymagający, a w wielu miejscach niebezpieczny. Ma on charakter quasi górski - należy spodziewać się przeszkód wodnych, stromych podejść, wysokich skarp, zapadlisk, osuwisk, wąwozów, gruzu skalnego itp. - a także budowli. W związku z nocnym charakterem gry, stwarza to realne zagrożenie odniesienia kontuzji. Bezwzględnie należy zachować konieczną ostrożność. Od odprawy początkowej do końcowej, zakaz ściągania okularów.
Organizator nie bierze odpowiedzialności za szkody poniesione przez uczestników w związku z udziałem w grze. Zainteresowani biorą udział w grze na wyłączne, własne ryzyko. Wpisowe nie podlega zwrotowi. Zastrzegamy sobie prawo odrzucenia zgłoszenia bez podania przyczyn oraz usuwania uczestników łamiących zasady. Powyższe informacje i zasady uzupełniają reguły rozgrywek AS w systemie FC. Uczestników obowiązuje znajomość ww. zasad. Nie chce ci się czytać? Nie przyjeżdżaj.
W związku z dostąpieniem wyróżnienia wyrzucenia z szacownego forum, odpowiedzi na pytania w wątku będą pojawiać się z dużym opóźnieniem, za pośrednictwem osób trzecich. W razie konieczności, kontakt ze mną przez [link widoczny dla zalogowanych] (KZ).
Lista:
1. LUK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cebul
Żołnierz

Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto 19:32, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Lista:
1. LUK
2. CEBUL ( wstępnie )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|