|
Airborne Special Forces Airborne Special Forces
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LUK
Honorowy
Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 4128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mars
|
Wysłany: Wto 16:56, 18 Sty 2011 Temat postu: MilSim |
|
|
MilSim (ang. military simulation) - termin oznaczający symulacje działań wojskowych organizowane przez osoby cywilne jako forma rekreacji w terenie. (Wikipedia)
Macie jakiś fajny pomysł na urealnienie urozmaicenie naszych rozgrywek ? zapraszam do pisania
Karty ran:
Jest wielu za i wielu przeciw temu z jednej strony urealnienie rozgrywki zwiększenie losowości a drugiej strony komplikacje i pole do popisu terminatorom.
Na CMB organizowanym przez nas wprowadziliśmy karty ran wydaje mi się że pozytywnie było.
Nauczony doświadczeniami pozmieniałem je trochę a tutaj kolejna wersja kart, które czekają na przetestowanie.
Są 3 rodzaje kart
RL - rana lekka
RC - rana ciężka
WZW - wykluczenie z rozgrywki
Rana lekka
!!!ZAŁÓŻ CZERWONĄ SZMATĘ !!!! !!!Spójrz na zegarek!!!
Zostałeś postrzelony w kończynę Możesz się komunikować werbalnie. Musisz się wydostać ze strefy bezpośredniej walki (100m) pierwsze 20 metrów musisz pokonać czołgając się lub na zgiętych nogach. Po dotarciu do bezpiecznej pozycji ściągnij czerwona szmatę. Od tego momentu każdy postrzał jest śmiertelny (resp). Użyj bandaża - owiń przynajmniej 5 razy przedramię i zwiąż. Czynność nie powinna krócej trwać jak 60 sec. Pomoc w wydostaniu i opatrzeniu może udzielić ci inny operator. Jeśli się nie opatrzysz w ciągu 5 minut RL zamienia się w RC (wtedy może ci pomóc tylko inny operator) kolejnych 5 minutach umierasz.
Rana ciężka
!!!ZAŁÓŻ CZERWONĄ SZMATĘ !!!! !!!Spójrz na zegarek!!!
Zostałeś postrzelony w korpus. Możesz się komunikować werbalnie. Możesz się tylko czołgać w promieniu 5 metrów. Może opatrzyć Cię może TYLKO inny operator w tym celu musi obwiązać ci oba przedramiona - czynność nie może trwać krócej jak 2 minuty. Można cię przenosić lecz Ty nie możesz pomagać w tej czynności. Jeśli pomoc nie przyjdzie w ciągu 5 minut wykrwawiasz się na śmierć.
WZW Nie żyjesz
!!!ZAŁÓŻ CZERWONĄ SZMATĘ !!!!
Udajesz się na respa Nie wolno ci krzyczeć, mówić nadawać przez radio
Trafienie w replikę eliminuję ją z dalszej rozgrywki. Nie liczy się miejsce trafienia na ciele każde liczy się tak samo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez LUK dnia Wto 16:58, 18 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vinagaut
REKRUT
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec - Niwka
|
Wysłany: Wto 16:58, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Wykluczenie osoby medyka z gry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LUK
Honorowy
Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 4128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mars
|
Wysłany: Wto 17:57, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
no doszedłem że przy takich rozgrywkach jak są karty ran medyk jest zbyteczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|