LUK
Honorowy
Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 4128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mars
|
Wysłany: Sob 16:13, 16 Lut 2013 Temat postu: Zapowiedź 17.03.2013 |
|
|
Zima 1945. Polski ruch oporu od dawna interesował się tym miejscem, lecz dopiero po udanej misji przeniknięcia do wewnątrz odkryto, że jest to kompleks badawczy, którego głównym projektem było zbudowanie pocisku V2.
Dowództwo alianckie, powiadomione o przeznaczeniu kompleksu, postanawia przeszukać ten teren. Niestety, dla aliantów siły hitlerowskie dostały rozkaz obrony ostatnich tajemnic Hitlera. Pierwszym etapem misji będzie przeniknięcie do bunkra i przeszukanie go. Niemcy, chcąc uniknąć przechwycenia swoich tajnych informacji, postanawiają potajemnie wywieźć wszystkie materiały. W tym celu lokuje dokumentacje w 9 skrzyniach.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zobacz trailer!!!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=1oLt4VjjXeo&feature=youtu.be
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zobacz trailer!!!!!!!!!!!!!
Nazwa scenariusza : BUNKIER
Miejsce : WOJKOWICE, SCHRON ATOMOWY (50°21'17''N, 19°2'44''E)
Data: 17.03.2013r
Godzina rozpoczęcia: 8:00 ZBIÓRKA
9:00 ROZPOCZĘCIE
Ograniczenie 380 FPS, 18 lat, brak pirotechniki (tylko organizator)
Musisz mieć Ochrona oczu, Ochrona twarzy (maska chusta), latarka
Cena: 20zł/osoba (w cenę biletu wchodzi: koszt wynajęcia obiektu, lightstick, materiały potrzebne do scenariusza)
Ilość graczy 60 max
Rezerwacja pod linkiem:
http://www.asfsosnowiec.fora.pl/bunkier,104/
Dojazd:
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozgrywka : DZIELONA NA 3 ODDZIELNE MISJE
Pierwsza rozgrywka: "Walka o skrzynie z dokumentami"
Czas rozgrywki : ok. 1,5h
Uczestnicy podzieleni na 2 drużyny rozpoczynają rozgrywkę w przeciwległych punktach, które jednocześnie są respawnami.
Zadaniem obu drużyn jest odnalezienie skrzyń oraz przetransportowanie ich na teren swojego respawna.
Skrzynie muszą być przenoszone przez 2 osoby, które w tym czasie mogą się posługiwać TYLKO pistoletami.
Skrzynie muszą być wynoszone jedna po drugiej !! Zabrania się: przenoszenia 2 lub więcej skrzyń za jednym razem, wynoszenia skrzyń poza pomieszczenie, w którym są ulokowane (dokładniejsze informacje na odprawie drużyn).
Możliwe jest przejęcie skrzyni od drużyny przeciwnej w drodze do respawnu. Nie można przechwytywać skrzyń, które dotarły na respawn.
Wygrywa drużyna, która przetransportuje więcej skrzyń z dokumentami w określonym limicie czasowym.
Bonusy : Organizator przewiduje bonusy dla drużyn, które umożliwią wykonywanie misji oraz zróżnicowanie rozgrywki (np. tarcze balistyczne)
Druga rozgrywka "Zwycięzcy bronią"
Czas rozgrywki : ok 1,5h
Zwycięska grupa z poprzedniego scenariusza wchodzi do schronu aby przygotować obronę (dostaną mapę, mogą zadecydować czy i w jakim miejscu mają być zapalone światła).
Atakujący (drużyna, która przegrała poprzedni scenariusz) mają za zadanie przejść przez cały kompleks i wyjść z drugiej strony.
Wygrywa drużyna, która :
- broniący: nie dopuszczą do przejścia przez schron strony atakującej przez 1.5h
- atakujący: przejmą bunkier oraz dostarczą 3 osoby w wyznaczony rejon po drugiej stronie bunkra
Trzecia rozgrywka "zamiana"
Czas rozgrywki : Czas 1,5h
Grupy się zamieniają obowiązują te same zasady co w rozgrywce "zwycięzcy bronią"
Obowiązki :
KAŻDY uczestnik jest zobowiązany do posiadania podczas rozgrywki okularów ochronnych oraz ochrony twarzy (maski, chusty etc)
KAŻDY uczestnik jest zobowiązany do posiadania repliki o maksymalnej mocy 380FPS !
Organizator będzie skrupulatnie sprawdzał moc replik, ze względu na krótkie odległości między uczestnikami podczas rozgrywki.
KAŻDY uczestnik będzie wyposażony w lightstick, którym będzie informował pozostałych uczestników po wyeliminowaniu go z rozgrywki (trafienie)
KAŻDY uczestnik jest zobowiązany do posiadania latarki (najlepiej zamontowanej przy replice lub latarkę czołową), ze względu na słabe oświetlenie wewnątrz schronu.
KAŻDY uczestnik jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem, oraz podpisanie się pod nim przed rozgrywką. Osoba, która nie zapozna się z regulaminem i nie dokona własnoręcznego, czytelnego podpisu pod nim, nie będzie dopuszczona do rozgrywki
Zakazy:
Organizator zakazuje używania pirotechniki, petard, świec dymnych itp.
Organizator zakazuje spożywania alkoholu lub środków odurzających na terenie rozgrywek
Organizator zakazuje posiadania innych rodzajów replik poza replikami ASG, które przekraczają 380fps
Zasady:
Na czas rozgrywki, każdy uczestnik, który zostanie trafiony, schodzi na respawn. Trafienie repliki oznacza jej wyeliminowanie. Istnieje możliwość używania wtedy repliki krótkiej.
Każdy z uczestników, który został wyeliminowany, koniecznie informuje pozostałych uczestników rozgrywki za pomocą lightsticka. Wyciąga go, aby został zauważony przez pozostałych uczestników oraz okrzykiem "dostałem" informuje o jego wyeliminowaniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|